Safety video

Nigdy nie marzyłam o pracy stewardessy, ale przyznam bez bicia, że chociaż raz z chęcią stanęłabym na środku samolotu wskazując wyjścia ewakuacyjne. Ot, takie małe marzenie. 

Niektóre linie postanowiły  w ciekawy sposób przyciągnąć uwagę pasażerów. Nagrały filmiki, w których tłumaczą zasady - śpiewając, tańcząc, itp.

Poniżej moje ulubione filmiki Safety Video. 

Zacznijmy od musicalowego filmiku Virgin America. Fly away with me wpada w ucho, a człowiek po dwóch przesłuchaniach zaczyna śpiewać z aktorami w filmiku. Śpiewając, rapując, udając roboty - Virgin tłumaczy pasażerom, że koniecznie trzeba zapiąć pasy, wyłączyć wszystkie elektroniczne urządzenia, lub gdzie znajdą kamizelkę ratunkową. 








Jeśli są wśród nas fani Władcy Pierścieni to na pewno spodoba im się propozycja od Air New Zealand. The Most Epic Safety Video wprowadza nas w świat Hobbita. Nie mój klimat, ale świetnie zrobione.  



Mój najnowszy ulubieniec od Air France. W skrócie - jesteś modny przestrzegając zasad bezpieczeństwa. C'est Génial! 






















Chyba najbardziej urocze Saftey Video jakie kiedykolwiek widziałam. Filmik Thomson Airways zabiera nas na pokład samolotu opanowany przez dzieci. Przed pasażerami staje dziewczynka - stewardessa, pokazująca zasady bezpieczeństwa. Świetny pomysł na Safety Video. 






1 komentarz:

  1. Swego czasu popełniłem podobny ranking u siebie, jednak w moim bezapelacyjnie wygrał ANZ i Hobbit, to pierwsze video, które nakręcili :)

    IMO długo nic go nie przebije :)

    OdpowiedzUsuń