5 najpiękniejszych zdjęć A380

Airbus świętował ostatnio 10tą rocznicę pierwszego lotu A380 - samolotu, za który kocham lotnictwo. Fakt, nie leciałam nim jeszcze, ale jest na liście moich marzeń i na pewno się spełni. 



Dawno dawno temu próbowałam coś tam napisać o A380 i patrząc na statystyki bloga dość często post ze zdjęciami jest wyszukiwany i odwiedzany. Postanowiłam więc poświętować razem z Airbusem i na bloga wrzucić 5 najpiękniejszych (wdł mnie) zdjęć tego najpiękniejszego samolotu. 

1. Sandro Mederle


2. Hussan Majd



3. Janam Parikh



4. Source




2 komentarze:

  1. Serio... to już 10 lat ?! Ale ten czas szybko leci. Jak na razie ja też jeszcze A380 nie leciałem, ale oczywiście chciałbym. A zdjęcia są naprawdę fajne. W szczególności dwójka i trójka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na mojej liście marzeń też jest :)

    OdpowiedzUsuń