MAPA POŁĄCZEŃ - dowiedz się czym i dokąd naprawdę lecisz

Ciężko wymówić niektóre nazwy miast. Wiem o tym, bo sama wkrótce będę odprawiać rejs do Brukseli Charleroi i przez megafon będę musiała przeczytać nazwę w zapowiedzi. Będzie ciężko bo francuski do najprostszych języków świata nie należy, a ja potrafię tylko się przedstawić w tym pięknym języku i to na tyle. No cóż, poćwiczę do tego czasu, a tym czasem zwrócę małą uwagę na wymawiane przez pasażerów nazwy miast, do których się wybierają i linie lotnicze, którymi lecą. 

Pamiętam pierwszą sytuację z Wizz Air'em. Siedziałam na odprawie, gdy podeszła do mnie pani pytając o rejs "Wizira". Czytałam wcześniej o tym, że pasażerowie przeinaczają nazwy linii i destynacji, ale nie spodziewałam się, że to tak śmiesznie brzmi. Na szczęście powstrzymałam śmiech i pożegnałam panią z szerokim uśmiechem. 


Poniżej znajdziecie mapkę - póki co z kilkoma zaznaczonymi miejscowościami. Jak tylko usłyszę coś nowego to na pewno post będzie aktualizowany. 




Linie lotnicze:
Ryanair - Rajner, Rejnald
Wizz Air - Wizir, Zzim
Lufthansa - Luftwafe
Aer Lingus - Langusta 

Miasta:
Londyn Luton - Londek Zdrój
Bristol - Birstol
Londyn Stansted - Sensei
Oslo Rygge - Rzyge
Oslo Torp - Oslo Torf
Malmo - Mamle 
Doncaster - Donczester
Hurghada - Huruganda
Sharm el sheikh - Szarma
Antalya - Antalaja
Rzym Ciampino - Rzym Kapuczino


5 komentarzy: