moda lotnicza - etihad airways

Miałam w planach pisać o modzie innej linii lotniczej, ale natrafiłam w internecie na zdjęcia mundurów dla załóg Etihad Airways i jestem zachwycona! Nie wiem, czy samymi strojami czy sesją zdjęciową. Jest po prostu świetna! 

Sesja odbyła się na wydmach w Abu Zabi - zrobiona przez nowojorskiego fotografa Norman Jean Roy'a. Jest, jak dla mnie, pierwszą tak genialną sesją zdjęciową zrobioną specjalnie dla linii lotniczych do promocji nowych mundurków. 

Stroje zostały zaprojektowane przez włoskiego projektanta Ettore Bilotta. 

Klimatyczne zdjęcia, dobrze skrojone stroje, ciekawe kolory - to wszystko podbiło moje serce. Nie mogę się napatrzeć. 











3 komentarze:

  1. Naprawdę fajne ! Ale mnie właśnie chyba bardziej podoba się cała sesja, jej otoczenie. Choć mundury wcale nie są złe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne mundury *.* Sesja wykonana w tak dobrym miejscu, sprawia że nie da się oderwać oczu od zdjęć, przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń