RANKING - ULUBIONE WYPOWIEDZI PASAŻERÓW

Stało się. Postanowiłam usiąść i wymienić kilka moich ulubionych tekstów pasażerów. Niektóre ulubione bo śmieszne, a niektóre niestety w cudzysłowiu. Wiele z nich wstawiałam Wam na tablicę na facebook'u, by od razu podzielić się szokiem, bądź pośmiać się razem z tego co wymyślają pasażerowie. Podjęłam decyzję by zebrać te wyjątkowe. Chciałam stworzyć ranking, ale nie jestem w stanie wybrać kilku ulubionych. Wszystkie uwielbiam. 




Zaczynamy!

Wypowiedź, która zdobyła najwięcej udostępnień na facebook'u. Do tej pory, niektórzy znajomi przypominają mi o tym tekście. 

Pax: Przepraszam, a ZZIM to skad leci?
Aop: Słucham? 
Pax: Pytam z jakiego gate leci ZZIM? 
Aop: ...... 


***

Pax: Hello! 
Aop: Hi! (Patrzę na dokument). O, ale pan mówi po polsku.
Pax: No tak, ale nigdy nie wiadomo kto i skąd tu pracuje
Pax2: Pffff Hahahaha myślisz, ze ktoś z zagranicy do polski przyjechałby pracować? 

***

Aop: Ofoliował pan bagaż bo jest uszkodzony, czy zabezpieczony? 
Pax: eeeee
Aop: Uszkodzony tak?
Pax: Nie wiem
Aop: No pan powinien to wiedzieć, to jak jest? 
Pax: A jaka jest dobra odpowiedz ? 

***

Pax: Podobno tutaj mam zostawić swoje bagaże.
Aop: A gdzie Pan leci?
Pax: Do Norwegii 
Aop: A gdzie dokładnie?
Pax: A skąd mam to wiedzieć?

Ups.


To jest jeden z tych tekstów, który ulubiony wstawiłabym w cudzysłów. Ostatnio bardzo często przytaczany w rozmowach z różnymi osobami. 

Pax: Jeszcze my!
Aop: No niestety jest już za późno, samolot jest już zamknięty.
Pax: Proszę coś zrobić - zadzwoni pani do pilota
Aop: Nie mam niestety takiej możliwości.
Pax: No niech pani coś zrobi, a nie stoi jak ta ku**a.

***


Pax: Już dawno powinniśmy być w samolocie! Co się tu Dzieje?
Aop: Czekamy na załogę 
Pax: Kogo?
Aop: Pilot? stewardessy ?
Pax: To nie może polecieć ktoś inny?

***


Z serii "miło usłyszeć"

Matka do syna: widzisz Piotruś, jak nie będziesz się uczyć to skończysz jak ta pani.


***

PAX: Mogę zadać pani pytanie?
AOP: Oczywiście
PAX: Czy w bagażu rejestrowanym mogę przewozić ser?
AOP: Tak
PAX: Bo wie pani, ja to lubię ser z Biedronki - pakowany po kilka plasterków, bardzo dobry. A czy mogę w bagażu przewozić wędlinę? 
AOP: Tak
PAX: Wie pani, tym razem kupiłam w w Biedronce i Lidlu - chcę sprawdzić, które lepsze. Tak samo pakowany jak ser - w plasterki. I jeszcze jedno pytanie - czy mogę przewozić w bagażu.. chodaki?? Lubie sobie w nich pochodzić po mieszkaniu.

***

Aop: Niestety bagaż jest za ciężki. Trzeba wypakowac ten kilogram . 
Pax: No trudno. Dawaj Halinka wypakujemy te kiełbe może się uda zjeść po drodze .

***

Podchodzi Pasażer do Check-inu:
AOP: Gdzie Pan leci?
Pax: No jak to gdzie??? Do Eindhoven. Co tydzień latam do brata!

***

Pax: Proszę pani, a jak lecę do Warszawy to, do której bramki mam się udać?
Aop: A czym Pan leci? 
Pax: Lufthansa
Aop: Lufthansa ?? 
Pax: Nie no.. tak tylko strzelałem. Zaraz sprawdze. 

***

Aop: Widzę, ze w systemie jest mały bagaż podręczny, a ma pan duży
Pax: Ale jak to?
Aop: No tak. Na karcie ma pan nawet napisane maly bagaz podreczny
Pax: No ale jak to?! Ja rozmawialem z panem Wizirem !!

***

Pasażer podchodzi do Check-in'u i pokazuje bagaż podręczny:
Pax: Przejdzie?
AOP: Nie 
Pax: No to chu* Ci w d*pę.

***

AOP: Uff! Dobrze, że Pan zdążył bo właśnie zamykamy gate.
PAX: Jak to?
AOP: Normalnie, przed chwilką koleżanka wołała ostatnich pasażerów
PAX: Ale, że Grzecha????

***

AOP: Niestety będą musieli Państwo dopłacić za te dodatkowe kilogramy.. Zaraz wypiszę rachunek i z tym kwitkiem trzeba się udać do kasy biletowej. 
(po 5 minutach i opłaceniu dodatkowych kg za miliony monet)
Pax: Czy mogę Panu coś powiedzieć?
Aop: Proszę
Pax: Wie Pan co jest na końcu świata?
Aop: No co?
Pax: Gówno

4 komentarze:

  1. Niektóre teksty bawią, a inne wprost rozbrajają. Myślę, że pasażerowie czasem nie zdają sobie sprawy, że narażają się niekiedy na śmieszność. Ale też z drugiej strony mimo wszystko nie powinno chyba zabraknąć pewnego zrozumienia, bo przecież niektórzy lecą po raz pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre mega śmieszne, pan z kiełbasą mega zabawny haha ale aż wstyd mi za niektórych polaczków, takie typowe cebulaki :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie którzy naprawdę przesadzają np. Ale są sytuacje że naprawdę idzie się pośmiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. z ciekawości, co spotkało delikwenta za tekst: "ch.j ci w d..."?

    OdpowiedzUsuń